Persoanele, companiile medicale pentru care lucrează și clienții pe care îi deservesc ar putea beneficia de un sistem bazat pe inteligență emoțională pentru a apăra valoarea învățării sociale-emoționale a vieții.
Conflictele în mediile de lucru în domeniul sănătății nu reprezintă o problemă nouă. Cu toate acestea, marketingul competitiv de astăzi realizat pentru spitale și pentru facilitățile medicale ambulatorii este în creștere.
Cu cât este mai competitivă piața, cu atat exista mai multe opțiuni disponibile pentru consumator. Metoda din vorba in vorba este adesea cea mai bună sau cea mai proastă reclamă pentru furnizorii de servicii medicale și pentru facilitățile medicale.
Interacțiunile sau conversațiile dintre un pacient sau familia / prietenii acestuia cu orice angajat dintr-o unitate de îngrijire medicală se așteaptă să se concentreze pe oferirea unui serviciu excelent pentru clienți.
Iata cateva puncte cheie pentru inteligența emoțională în domeniul sănătății:
- Conflictele în interacțiunile intime în instituțiile de îngrijire medicală sunt accidentale, ocazionale și unice, totuși ele pot fi, de asemenea, sistemice, repetitive și similare.
- Furnizorii de servicii medicale și relațiile pacienți / familie / îngrijitori sunt relații emoționale sensibile și complexe, care necesită metodologii fiabile și responsabile de proiectare a sistemului, care să pună capăt decalajului în comunicațiile care sunt profund informate de intelectul nostru emoțional.
- Este posibil să se creeze o abordare inteligentă din punct de vedere al designului sistemic pentru profesioniștii din domeniul medical și facilitățile în conflicte pentru reducerea plângerilor raportate sau ajutor în recuperarea serviciilor.
- "Este nevoie de ceva mai mult decât inteligența pentru a acționa inteligent" (Fyodor Dostoievski)
Sursa: https://www.mediate.com/articles/FrizzellM1.cfm
MEDIEREA ESTE SOLUTIA!
AFLA MAI MULTE la telefon 0752.23.15.73 sau pe e-mail casademediere@gmail.com !
Dr. Simona Maria VLĂDICA
Mediator autorizat